Jump to content

Welcome to OG-Times.ro - Old memories always the best!
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Anunţuri Importante

[ANUNŢ] Update-urile efectuate pe serverele OG-Times le puteti gasi accesand Server Updates.
[ANUNŢ] Blogul OG-Times este online. Va invitam sa il vizitati la adresa blog.og-times.ro.
[IMPORTANT] Sfaturi pentru a nu cadea in plasa celor care fura conturi: click aici.
[IMPORTANT] Aplicatia OG-Guard a fost lansata. Mai multe informatii aici. Recomandam citirea topicului inainte de activarea autentificarii in doi pasi.

Photo

Ce trebuie să mănânci pentru un păr sănătos


  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1
BogdanJr

BogdanJr

    ✖ Ză Director ✖

  • account_circle
    Premium User
  • I have 1,018 Posts
  • My id is #4741
  • 26-May 16
  • 238 reputation points
  • MRLESS.

  • Hey, you!
    Wanna be friends?

    LEGEND

    somon.jpg?width=553&height=323

     

    Cine nu-şi doreşte un păr frumos şi sănătos? Investeşti sume uriaşe în îngrijirea lui, mergi la coafor pentru tratamente felurite şi ai acasă cele mai performante gadgeturi de îngrijire. Dar există lucruri mai simple şi mai eficiente pe care le poţi face pentru un păr cu adevărat strălucitor. Unul dintre acestea este o dietă echilibrată, care să conţină, pe cât posibil, şi aceste 5 alimente:

    Somon, pentru strălucire
    Peşti precum somonul, sardinele şi macroul sunt foarte bogaţi în acizi graşi omega-3 sănătoşi. Corpul tău nu poate sintetiza de unul singur aceste grăsimi sănătoase, aşa că trebuie să le iei din alimente sau din suplimente.  Acestea te ajută la prevenirea unui număr semnificativ de boli, dar sunt şi foarte bune pentru un păr sănătos şi strălucitor. Consumă măcar o dată sau de două ori pe săptămână o porţie de peşte şi rezultatele se vor vedea destul de repede.
     
    Iaurt grecesc, pentru un păr rezistent
    Iaurtul grecesc este o sursă excelentă de proteine, aceste adevărate cărămizi ale celulelor organismului. În plus, conţine vitamina B5, care contribuie la vascularizarea scalpului, deci şi la creşterea părului. Cunoscută şi sub denumirea de acid pantotenic, cel mai probabil l-ai observat şi în compoziţia produselor pentru păr. Vitamina B5 este eficientă împotriva căderii şi subţierii părului, aşa că nu strică să ai o sursă în plus din care să o iei, mai ales că un iaurt grecesc poate reprezenta, alături de câteva fructe de pădure, un mic dejun sănătos şi delicios.
     
    Spanac, pentru a lupta cu părul fragil
    Ca şi multe legume cu frunze verzi, spanacul este plin de nutrienţi uimitori. Are o cantitate impresionantă de vitamina A, plus fier, beta-caroten, folaţi si vitamina C. Acestea lucrează împreună, pentru un scalp sănătos. Aceste substanţe îţi păstrează părul hidratat, aşa că nu va mai fi casant şi nu se va mai rupe. Profită de sezonul verdeţurilor şi include spanacul în dieta ta, oricât de des poţi. Pentru variaţie, te poţi baza şi pe varza kale, care are aceleaşi beneficii
     






    • 0

    A1_P8_Sq_I.png


    #2
    Juggy

    Juggy

      Advanced Member

  • account_circle
    Member
  • I have 47 Posts
  • My id is #24745
  • 27-February 18
  • 1 reputation points
  • Juggy

  • Hey, you!
    Wanna be friends?

    Chiar de folosirea pestelui pentru par n-am mai auzit.







    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

    Comunitatea a fost infiintata pe data de 28.12.2015, ora 19:00 cu scopul de a atrage cat mai multi pasionati de gaming.
    Designed by Shady | OG-Times | 2018
    keyboard_arrow_up