Jump to content
AdmForum

The Italian Mafia - Demisii / Resignations

Recommended Posts

4 hours ago, Andrey_14 said:
Nick:Andrey_14
Level:39
Rank:3
Vechime (cat timp ai stat in factiune):15
De ce doresti sa pleci din factiune?:Incepe scoala si nu voi mai avea timp.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' : https://imgur.com/a/4Phy1oh
Ce ar trebui schimbat la factiune?:Nimic
Alte precizari?:Multumesc

Cerere acceptata. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nick: Laur.TH3G0D
Level: 20
Rank: 2
Vechime (cat timp ai stat in factiune): 14 zile.
De ce doresti sa pleci din factiune?: Vreau sa incerc si alte mafii.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' :  https://imgur.com/a/h8N75MO
Ce ar trebui schimbat la factiune?: Nimic, totul e perfect.
Alte precizari?: Bafta la 18 turfs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Copypaste said:
Nick: Laur.TH3G0D
Level: 20
Rank: 2
Vechime (cat timp ai stat in factiune): 14 zile.
De ce doresti sa pleci din factiune?: Vreau sa incerc si alte mafii.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' :  https://imgur.com/a/h8N75MO
Ce ar trebui schimbat la factiune?: Nimic, totul e perfect.
Alte precizari?: Bafta la 18 turfs.

Cerere acceptata. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nick: DaNi.Mosul27
Level:18
Rank:4
Vechime (cat timp ai stat in factiune):21
De ce doresti sa pleci din factiune?:Deoarece nu mai pot fi activ pe joc.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' :https://imgur.com/a/8Y32Dg8
Ce ar trebui schimbat la factiune?:Nimic,e frumoasa asa cum e acum!
Alte precizari?:Va multumesc,imi pare rau!

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Danyy21 said:
Nick: DaNi.Mosul27
Level:18
Rank:4
Vechime (cat timp ai stat in factiune):21
De ce doresti sa pleci din factiune?:Deoarece nu mai pot fi activ pe joc.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' :https://imgur.com/a/8Y32Dg8
Ce ar trebui schimbat la factiune?:Nimic,e frumoasa asa cum e acum!
Alte precizari?:Va multumesc,imi pare rau!

Cerere acceptata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 
Nick: Frank47
Level: 48
Rank: 4
Vechime (cat timp ai stat in factiune): 22 days
De ce doresti sa pleci din factiune?: am luat ban.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' : ban.
Ce ar trebui schimbat la factiune?: nimic.
Alte precizari?: -

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frank47 said:

 

 
Nick: Frank47
Level: 48
Rank: 4
Vechime (cat timp ai stat in factiune): 22 days
De ce doresti sa pleci din factiune?: am luat ban.
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' : ban.
Ce ar trebui schimbat la factiune?: nimic.
Alte precizari?: -

Acceptata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, RechinuFENOMEN said:
Nick:WilsonWannabeSRT
Level:17
Rank:6
Vechime (cat timp ai stat in factiune):18 zile
De ce doresti sa pleci din factiune?:n am timp
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' : https://imgur.com/a/0yp94UZ
Ce ar trebui schimbat la factiune?: nimic
Alte precizari?:sal

Cerere acceptata. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, .Dmfkw said:
Nick:DoruToporu
Level:11
Rank:5
Vechime (cat timp ai stat in factiune):65 zile
De ce doresti sa pleci din factiune?:vreau sa incerc alta factiune
Dovada [/f] ''Vreau sa fiu demis'' :https://imgur.com/a/MemsYXA
Ce ar trebui schimbat la factiune?:nimic
Alte precizari?:-

Cerere acceptata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...